از آخرین روزی که به روز کردم فک کنم بیش تر از دو هفته میگذره ! واستین نگاه کنم دقیقا بهتون بگم ! چه جالب دقیقا آخرین روزنوشتم مربوط میشد به 14 روز پیش. الانم ساعت 2:10 بامداده و من دقیقا نمیدونم چی میخوام بگم ;). آها بزارین راجع بع یه موضوع خوب صحبت کنم، اونم قضاوت بی‌جا ! موضوع رو از این جا شروع میکنم که امیر تتلو (نگین نمیشناسین :|) نماهنگی تحت عنوان «انرژی هسته ای» خونده ! اونم روی یکی از ناو‌های کشورمون (!)، دیروز بود که خبرش + خود نماهنگ رو از لپتاپ یکی از دوستان دیدم ! اومدم خونه سریع کامپیوتر رو روشن کردم و سرچ کردم که یکم بیش تر مطلع بشم. برام یه موضوع خیلی جلب توجه کرد و اون نوع کامنت های مردم در مورد این حرکت خواننده ! با هم ببینیم :

نماهنگ جدید امیر تتلو

یکی نیست بگه آخه با کدوم مجوز ؟ با کدوم صلاحیت ؟ با کدوم فکر و عقیده ای میایم هر کسی رو نقد میکننیم ! هرکسی رو قضاوت میکنیم ؟ یه سری اعتقادات رو به بقیه برچسب میزنیم ؟ واقعا برام جالب هستش؛ انگار قضاوت بی‌جا جزء جدا نشدنی زندگی برخی از ما شده ! کی میدونی نیت این بنده خدا واقعا چی بوده ؟ 
پیشنهاد من : بیاین همدیگه رو قضاوت نکنیم ;)